07 May 2011

Safuan & Eja

Date : 1 May 11
Time : 1100 - 1800 hrs
Location : JB, Jhr


Dear All,

Erm... ni la customer aku dr Mudah.my, mcm tak pecaya aje bleh dpt dr situ, mula2 customer, skrg ni jd kwn plak, dia baik dgn aku, aku baik dgn dia :)

Pd majlis dia, perkara yg agak mencabar adalah dr segi masa, sebab ada jam plak, family belah pempuan sangkut kat jam, kat hiway ada eksiden katanya, kena plak diorang sume sewa bas, memang masak la...

Tp yg penting, sume selamat, alhamdulillah !

Yg lain2, di sebabkan aku terkejar2 dgn masa, delay 1 jam sbb tadi tu, aku menjadi seyes dgn kerja, muka takde senyum, dan menyebabkan ada org menganggap aku garang, sedangkan aku cuma seyes je, kena plak aku memang seorang yg punctual dan agresif bab masa ni... minta maap la ye? :)

So, ini la hasilnya, minta komen ye?





No comments:

Post a Comment