07 May 2011

Arif & Syiera

Date : 30 Apr 11
Time : 1100 hrs
Location : JB, Jhr


Dear All,

Hari tu, aku dpt call dr NFL Bridal utk amek job engagement, apa lg, aku sambar aje la, kena plak aku memang free pd hari sabtu tu, bermulalah titik sejarah aku dpt job dr pak andam, alhamdulillah :)

Customer seorang yg peramah, selamba, dan comel, (nyesal tak ngurat dulu, wakaka... acah je), parents dia sporting, mak dia pandai wat kek coklat, aku nak tempah la nanti :)

Kat sini ada kesilapan teknikal di mana masa parents berbincang, aku terlepas utk shoot, sbb aku pon tak sedar diorang tgh bincang ms tu, taw2 aje mak laki2 dah masuk bilik nak sarungkan cincin, walao......

Anyway, ada jgk sekeping dua gamba family laki2 yg aku sempat amek, fuh.......

So ini la hasilnya :)




No comments:

Post a Comment