07 February 2011

5 Feb 2011 - Persandingan Faizal & Nadiah

Salam,


Date : 5 Feb 11
Time : 1100 - 1930 hrs
Location : Tmn Mutiara Rini, Dewan Sri Skudai, Hutan MBJB

Hari tu, 1 Jan 2011, aku ada amek gamba diorang nikah, skrg ni gamba org yg sama, cuma diorang bersanding. Masa nak pi sana, nak cari jalan, sikit punya penin, nsb baik ada GPS dr Mizan. Npk gaya akan dtg aku kena beli jgk GPS so lg senang nak cari umah pengantin...

Kebetulan plak, hari tu memang panas terik, naik menyirap aku, tp ok jgk, sbb senang nak amek gamba dgn cahaya yg ckp, kan? Masa pengantin sedang bersolek, memang tak di nafikan kita terkejar2 dgn masa, tp yg penting, sume selamat, alhamdulillah...

Ini la hasilnya... feel free to comment and critics !


Baju pengantin perempuan, tak taw nak gayakan camana lg utk amek gamba penuh sbb memang sempit...

Henna br buat...

Suami sedang bersiap2 plak...

Keris nak guna nanti, if u know what i mean, huhu...

Bg la sket kat driver yg berjasa ni...

Framing !

Compo kena perbaiki lg...

Just nice...!

Cute...

4 comments:

  1. ramadan pic no#4 tu terlalu bokeh lah aku rase. sampai x boleh cam muka pengantin perempuan. kene main lg ngan aperature lg bg nampak bokeh tu lembut jer.

    ReplyDelete
  2. Dear Kam,

    Noted, aku setuju dgn ko, aperture terlalu besar utk cukupkan cahaya yg masuk, sbb gelap...

    Will improve in the future, thx...

    ReplyDelete
  3. Nazreen21:03

    pic no.1 tu aku bnyk tgk org amik gamba dari tepi sket bia muka tu nampk dlm frame tanpa dihalang oleh tgn mak andam tuh ! salam

    ReplyDelete
  4. Dear Nazreen,

    Setuju dgn ko, sbb sblm ni pon wat mcm tu, tp agak bosan sbb dah ramai sgt yg buat, so aku buat kelainan sikit la, br ada identiti sikit, tak gitu?

    Well, bg aku, mcm tu kira ok...

    Thx for the advice...

    ReplyDelete