10 February 2011

22 Jan 2011 - Jln2 kat BP, Johor

Salam,

Date - 22 Jan 11
Location - BP, Johor
Time - The whole day

Pd hari Sabtu yg lepas, aku kebosanan dan saja nak jln2 balik ke BP, kg aku dan juga si Emi (Sepupu). Jumaat (21 Jan 11) bertolak dr umah sambil amek Amer kat UTM Skudai, pastu sbb ada perjumpaan dgn ahli2 fotog yg lain, so jupe la kat McD Pekan Rabu, Bt 5.

Sambil2 tggu kwn yg dtg, mkn la dulu, thx to Amer sbb dia belanja McD, JPA br masuk daa... kayo pakcik sat... Lepas mkn, sambil tggu kwn yg janji melayu (pkl 2100) tp sampai pkl 2200 hrs, aku snap la 2-3 keping gamba dulu, sj nak menarik minat Amer so jadi Fotog jgk, wakakaka...

Gamba yg ada termasuk la survey tempat mancing pd siang hari Sabtu (22 Jan), dan juga kat kedai mancing utk cari peralatan yg cokia2 je... duit takdak nak beli mahal2, haha...

Ada lg satu gamba, Wan tgh gunting bulu dada dia (gunting rambut) aku terlupa nak edit, nanti la lepas ni aku edit semula dan masukkan... ok?

Pls comment and critics...



No comments:

Post a Comment