08 April 2011

Dinner

Date : 2 Apr 11
Time : 2000 - 2300 hrs
Location : Senibong, JB

Pd hari sabtu jgk lepas tgk rally, kami memang ada plan nak dinner, sambil meraikan besday mak aku pd 2 apr mi, kena plak abg aku, so bertambah meriah la...

Perjalanan nak ke sana yg aku agak nyampah ialah jalan dah bertukar, aku sesat plak tu, terlajak lg, dah terlajak nak u turn sket punya jauh, hampir2 membuatkan aku patah balik ke umah, tp nsb baik la tak...

Dgn harga RM 300, pakej utk 10 org makan, aku consider berbaloi, sbb memang kenyang la, sampai tak termakan, gamba makanan lupa amek sebab lambat gila makanan sampai, ramai org, punca aku lapar, sampai lupa nak amek gamba makanan, haha...

So ini la hasilnya, need C&C, thanks !

Muka sama?

Alololololo...

Muka poyo, haha...

Aik? sapa amek gamba ni? :P

Mak aku terlebih pose :)

Terbaik !

No comments:

Post a Comment