17 January 2011

1 Jan 2011 - Pernikahan Faisal & Nad







Salam,

1st time jd blogger, terus bercerita psl gamba kahwin, agak bengong jgk la aku ni, muahahaha... :P

Ni la pernikahan Faisal dan Nad. Dpt pojek pd 1 Jan wor... org len shoping aku pi shoot, tp aku kira enjoy la, ni la entertainment aku...

Yg best ni, pengantin amat sporting, thx to them ! Aku suruh buat itu ini diorang buat, ok lor... Tah camana Nazreen bleh plak nak ikut, aku lg suka sbb ada jgk idea dr dia sbgi Photog yg bleh aku pakai. Tak mesti kita blaja dulu kita lg pandai dr dia, ada jgk idea fresh dia yg aku anggap menarik.

Quote by Darren Rowse "Prof photog is always consider themself as beginner"

Alhamdulillah, Nad gembira dgn hasil kerja tgn aku...

Komen di perlukan dr sume org (terutama Photographer & Customer) utk improve skill aku, thx...

3 comments:

  1. welcome2 to dunia blogging ! it's fun !

    ReplyDelete
  2. Fadh, biasa la... lets see how far can i go with blogging, hehe... :P

    ReplyDelete
  3. i will follow u ! hit me back if u interested larrr. haha

    www.tibit2babyboom.blogspot.com

    sy terbace ni pown kt fb awak .
    fb sy fadhliyana rosli .

    ReplyDelete